By wykonać te ćwiczenie poprawnie musisz zrolować ręcznik w wałek. Końce tego wałka zabezpiecz najlepiej sznurkiem, jeśli go nie masz to taśmą - tak by się nie rozwinął. Następnie postaraj się położyć go na podłodze, dobrze by było gdyby była to płaska i twarda powierzchnia. Kiedy zrobiłaś poprzedniejsze zalecenia połóż się na plecach tak, by wałek był pod twoim kręgosłupem, na wysokości pępka.

Okej, teraz przejdzmy do nóg. Wyprostuj je i rozsuń ję na szerokość Twoich ramion. Ręce wyciągnij za głową, a dłonie obróć tak, by były skierowane dołem do podłoża, a małe palce stykały się. Ta pozycja na początku dla wielu osób może być nawet bolesna, czy niewygodna, mimo to postaraj wytrzymać tak długo, jak tylko dasz radę. Po paru takich treningach będziesz w stanie robić to nawet ok. 7 minut.

Powtarzaj to ćwiczenie 3 razy dziennie, a już po dwóch tygodniach zauważysz, że Twoja talia jest szczuplejsza! Jakby tego było mało, to łatwe ćwiczenie idealnie radzi sobie z bólami kręgosłupa!

A czy ty spróbujesz tego w swoim domu? Bo my tak!

Źródło: youtube.com