Dzięki nim szybko i łatwo uzyskasz smukłe uda.

Oto jak pozbyć się tłuszczu z ud w przeciągu 30 dni.

Krok 1

Rozpocznij zdrową, niskokaloryczną dietę. Wyeliminuj z niej cukry i zbędne tłuszcze. Jedz świeże i wartościowe produkty, takie jak owoce, warzywa, zboża, czy chude mięso.

Krok 2

Zaleca się wykonywanie 30 do 60 minut ćwiczeń wydolnościowych 5 dni w tygodniu, przez okres 30 dni. Ćwiczenia wydolnościowe spalają tłuszcz, przyspieszając chudnięcie. Zainteresuj się rolkami, jazdą na rowerze, czy bieganiem.

Krok 3

Wykonywanie przysiadów przez 2-3 dni w ciągu tygodnia pomoże w ogromnym stopniu. Przysiady i wykroki to najlepsze ćwiczenia na uda.

Krok 4

Wykonuj serię standardowych głębokich wykroków ( z oparciem na wysuniętym kolanie) przez 2-3 dni tygodnia. W ciągu miesiąca zauważysz efekty.

Krok 5.

Chodź na długie spacery. Unikaj wind, wybierając się zamiast tego schody. Dzięki temu znacznie obniżysz też ryzyko chorób serca.

Źródło:https://www.curejoy.com