Zespół europejskich kardiologów zaprojektował tą dietę. Jeśli chodzi o białko, opiera się na jajkach (zalecamy kupować jajka organiczne, podobnie jak owoce). Przy dodatkowych 30 minutach wysiłku fizycznego dziennie możesz schudnąć nawet 6 kilogramów!

pixabay.com

Dieta jest banalnie prosta.

Śniadanie zawsze jest takie same: kawałek wybranego przez Ciebie owocu (nie poleca się bananów ani winogron) i nieco jagód albo czarnych porzeczek. Te dwa ostatnie dostarczają organizmowi wielu antyoksydantów.

Pozostałe posiłki:

Dzień 1

Lunch: jajko (gotowane), jogurt, pomarańcza

Obiad: dwie grzanki, dwa pomidory, dwa gotowane jajka, pół ogórka lub mała miska sałaty

Dzień 2

Lunch: jajko (gotowane), jogurt, pomarańcza

Obiad: 125 g gotowanego czerwonego mięsa, filiżanka kawy lub herbaty bez cukru, grzanka, pomarańcza

Dzień 3

Lunch: jajko (gotowane), pomarańcza, ogórek

Obiad: pomarańcza,125 g gotowanego czerwonego mięsa, filiżanka herbaty lub kawy bez cukru, grzanka 

Dzień 4

Lunch: 125 g serka wiejskiego, grzanka, pomarańcza, 

Obiad: pomarańcza,125 g gotowanego czerwonego mięsa, filiżanka herbaty lub kawy bez cukru, grzanka

Dzień 5

Lunch: 200 g gotowanego mięsa lub ryby, grzanka, pomidor

Obiad: ziemniaki, 200 g gotowanych marchewek, fasolka szparagowa

Przez pięć dni trzeba przestrzegać tej diety, następnie odpocząć dwa dni. Potem można rozpocząć następny cykl. Nie powinno się dodawać soli do warzyw ani spożywać alkoholu. Warto skonsultować się z lekarzem przed rozpoczęciem tej diety, żeby wykluczyć skutki uboczne spowodowane problemami zdrowotnymi.

Źródło: thehealthawareness.com